10 січня 2024 року в Білоцерківському фаховому коледжі сервісу та дизайну відбулась ІІ Науково-практична конференція «Актуальні питання забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану: проблеми, виклики та шляхи їх реалізації».
До участі в конференції були запрошені науковці, представники підприємств Київщини, підприємці, майстри виробничого навчання і педагоги-практики закладів професійної освіти області.
Директор департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Ярослава Тростянська, звернувшись до учасників конференції зі вступним словом, наголосила на важливості формування у здобувачів професійної освіти не лише професійних компетентностей, але й м’яких навичок (soft skills), які сприяють кар’єрному та особистісному зростанню, допомагають у створенні позитивного та продуктивного оточення, налагодженню успішної комунікації та ефективної співпраці в будь-якій сфері діяльності. Іншим ключовим аспектом професійної підготовки є активне співробітництво зі стейкхолдерами, зміцнення зв’язків з громадськістю, підприємствами та іншими зацікавленими сторонами, що сприяє вдосконаленню програм, підвищенню якості освіти та формуванню у здобувачів освіти професійних навичок, які відповідають вимогам сучасного ринку праці.
Директор Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну Алла Степура ознайомила присутніх з основними напрямами діяльності закладу та зауважила, що науково-практичні конференції відкривають науковцям та педагогам-практикам унікальні можливості для обміну новими дослідженнями, ідеями, технологіями, успішним досвідом, а це сприяє підвищенню якості професійної освіти.
Конференція проходила у змішаному форматі, що дало можливість частині учасників долучитися до обговорення важливих питань у форматі онлайн.
У ході секційної роботи спікери, серед яких були і науковці, і підприємці, і працівники закладів професійної освіти, надали учасникам важливу інформацію про еволюцію систем професійної освіти в країнах Європи; європейський підхід до впровадження інновацій; проєктне управління освітнім процесом засобами цифрових технологій; використання цифрових сервісів для розвитку комунікативної компетентності учасників освітнього процесу; особливості практичної підготовки здобувачів освіти в сучасних умовах; а також презентували успішні практики взаємодії бізнесу та освіти. Крім того, учасники конференції обговорили питання реінтеграції тимчасово окупованих територій, використання краєзнавчого матеріалу при вивченні історії боротьби за українську державність і незалежність та інші важливі аспекти розвитку системи професійної освіти в сучасних реаліях.
У рамках конференції було проведено також низку воркшопів: «Виготовлення оберега «янгол-охоронець», «Сам собі Beautyмайстер», «Штучний інтелект як метод цифрової дидактики», а також інтерактивний онлайн-квест «English Wonderland».
Конференція пройшла у форматі конструктивної дискусії, в ході якої визначилися нові напрями співпраці між освітніми науковими установами, закладами освіти, підприємцями і роботодавцями та організаційно-методичні засади обміну практичним досвідом для досягнення спільної мети – підвищення якості професійної освіти.