Звернення громадян

Графік прийому громадян

Стан розгляду звернень за січень-лютий 2023 року

Стан розгляду звернень за 2022 року

Стан розгляду звернень за 9 місяців 2022 року

Стан розгляду звернень за 9 місяців 2021 року

Звернення громадян 2020 рік

Звернення громадян за І півріччя 2020 року

Звернення громадян за 2019 рік

Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки за 9 місяців 2017 року

Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2016 року

Підсумки розгляду звернень громадян у 2015 року

Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2015 року

 

    Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до департаменту освіти і науки і в письмовій, електронній (e-mail: donm@kyiv-oblosvita.gov.ua) або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами.
Наголошуємо, що вирішення Ваших проблем мають забезпечити, в першу чергу, місцеві органи влади.
Якщо Ваші намагання вирішити свої проблеми на місцях безрезультативні, звертайтесь за допомогою до вищих органів влади, установ, організацій тощо.
Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.