Для створення позитивного іміджу закладу позашкільної освіти, моделювання внутрішньої системи якості освіти, надання ефективних освітніх послуг використовуються певні механізми, зокрема й брендинг. Він є невід’ємною частиною маркетингової стратегії закладу та допомагає вплинути на створення позитивного образу закладу освіти та його педагогів, виокремлює й підкреслює унікальну своєрідність і цінність з-поміж інших.
Саме тема «Модель формування бренду закладу позашкільної освіти» розкривалася у ході семінару-презентації, який відбувся 14 березня 2024 року КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» на базі Вишгородського міського центру художньої творчості дітей, юнацтва та молоді «Дивосвіт». Захід проводився у рамках обласного педагогічного кластеру «Mеtod Lab: майданчик професійної майстерності». Його учасниками були заступники директорів та методисти закладів позашкільної освіти області.
Під час проведення презентаційного майданчика «Від ефективної діяльності гуртка до позитивного іміджу закладу» учасникам заходу було презентовано сучасні тенденції управління та шляхи реалізації маркетингової стратегії розвитку закладу позашкільної освіти, створення суббренду закладу, ключові аспекти професійно-педагогічної діяльності педагогів, а саме створення власного бренду. Також представлені були цікаві проєктні практики, спрямовані на посилення конкурентоспроможності закладу.
Практичний майданчик «Іміджеформувальна діяльність сучасного педагога – зона найближчого розвитку» складався з відеомайстерні, експерементаріуму, тімбілдінгу та психологічного практикуму. Ці форми роботи спонукали учасників зустрічі до творчої діяльності, у ході якої створювали проморолик кластеру «Mеtod Lab: майданчик професійної майстерності», моделювали його візуальний образ шляхом створення логотипу, розбирали командні методи роботи та складові іміджу педагога.
Таким чином, формування конкурентоспроможного брендингу закладу позашкільної освіти, є послідовним поєднання взаємопов’язаних вимірів поняття бренд. Він дає змогу підвищити впізнаваність закладу, покращити й зміцнити престиж, забезпечити висвітлення найсильніших його конкурентних переваг. Реалізація технології брендингу це постійна спрямована робота, яка посилює звучання закладу освіти й педагогічного колективу вцілому.