Підготовка фахівців інклюзивно-ресурсних центрів області до надання послуги раннього втручання та здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку

4

Ранній вік – важливий етап життя кожної дитини, під час якого закладається основа для  її успішного розвитку. Проте життя іноді вносить свої корективи у психічне здоров’я дитини раннього віку, створюючи певні ризики для її розвитку. Тоді родина, в якій виховується дитина, потребує допомоги, підтримки, кваліфікованого супроводу.

Таку допомогу та підтримку можуть надати фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, яких в області налічується понад 50. Однак для самих  фахівців цих установ важливо мати сучасні знання задля реалізації актуального запиту – здійснення якісного психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку.

Підготовкою працівників інклюзивно-ресурсних центрів до роботи з дітьми раннього віку та їхніми родинами опікується центр підтримки інклюзивної освіти, який функціонує на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

Протягом 2022 -2023 років на базі інституту було проведено 7 заходів з питань   надання інклюзивно-ресурсними центрами області послуги раннього втручання.

11 квітня відбувся форум для директорів інклюзивно-ресурсних центрів області «Розвиток освіти Київщини сьогодні: інклюзивний кластер», що організований Київською ОДА, департаментом освіти і науки Київської ОДА, КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» за участі Інституту раннього втручання.

6 3 2 1

Поділитися: