Стан розгляду звернень за січень-лютий 2023 року
Стан розгляду звернень за 2022 року
Стан розгляду звернень за 9 місяців 2022 року
Стан розгляду звернень за 9 місяців 2021 року
Звернення громадян за І півріччя 2020 року
Звернення громадян за 2019 рік
Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки за 9 місяців 2017 року
Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2016 року
Підсумки розгляду звернень громадян у 2015 року
Стан розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2015 року
Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до департаменту освіти і науки і в письмовій, електронній (e-mail: donm@kyiv-oblosvita.gov.ua) або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами.
Наголошуємо, що вирішення Ваших проблем мають забезпечити, в першу чергу, місцеві органи влади.
Якщо Ваші намагання вирішити свої проблеми на місцях безрезультативні, звертайтесь за допомогою до вищих органів влади, установ, організацій тощо.
Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.