Друк

Нормативно-правове забезпечення

 Нормативно-правове забезпечення, що регламентує роботу зі зверненнями громадян у департаменті освіти і науки, управліннях освіти райдержадміністрацій, міських рад

1. Закон України «Про звернення громадян».

2. Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

3. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

4. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

5. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».

6.Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 10.03.2016 №51 "Про підсумки розгляду звернень громадян у 2015 році" 

7. Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 02.10.2014 №271 "Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2014 року"

8. Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 02.10.2013 №322 "Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до департаменту освіти і науки у І півріччі 2013 року"