Друк

Поради психолого-медико-педагогічної консультації для вчителів

МЕТОДИКА МОНТЕСОРІ

1. Методика Монтесорі

2. Період від 1,5 до 3 років за методикою Монтесорі

 

ЛОГОПЕДИЧНА ДОПОМОГА

1. Логопедичні домашні завдання для дітей дошкільної групи 5-6 років

2. Виявлення дисграфічних помилок

3. Роль казкотерапії в розвитку мовлення

4. Розвиток рухів зап’ястя та пальців рук

5. Особливості розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗПР 

6. Діти порушення слуху

7. План-конспект корекційно – розвиткового заняття

8. Використання технології інтерактивного  навчання в корекційній роботі з дітьми-логопатами

 

ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

1. Корекційна спрямованість індивідуального навчання

2. Обстеження вчителем учнів, які навчаються індивідуально

3. ПЕРЕЛІК ЗАХВОРЮВАНЬ, з приводу яких діти потребують індивідуального  навчання вдома

 

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

1. Що таке інклюзивне навчання?

2. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах

3. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах (2)

4. Основні поняття пов’язані з інклюзивною освітою

5. Розбудова системи інклюзивного навчання 

6. Теоретичні та практичні аспекти реалізації інклюзивного навчання. Реінтеграція дітей з особливими освітніми потребами з інтернатних закладів освіти у сім’ї та створення необхідних умов для їх повноцінного виховання, навчання, розвитку та утримання за місцем проживання.

ДОКУМЕНТАЦІЯ

1. Вимоги до психолого-педагогічної характеристики учня

2. Яким документом регламентується діяльність ПМПК?

 

ВСЕ ПРО РОЗУМОВУ ВІДСТАЛІСТЬ

1. Деякі аспекти навчання дітей молодшої школи з вадами розумового розвитку

2. Розумово відстала дитина і колектив

 

ПОРУШЕННЯ ЗОРУ

1. Діти з порушеннями зору

2. Проблема заміни відсутніх зорових образів у сліпих дітей

 

ПОРУШЕННЯ СЛУХУ

1. Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху

 

ДОПОМОГА ПСИХОЛОГА

1. Діти-біженці та діти-шукачі притулку: Процедура визначення віку

2. Процедура оцінки віку дитини психологічний аспект

3. Особливості агресивних проявів поведінки у підлітковому віці

 

ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ

1. Діти з ДЦП

2. Навчання і виховання дітей дошкільного віку із дитячим церебральним  паралічем

 

ВСЕ ПРО СИНДРОМ ДАУНА

1. Фізичні особливості дитини з синдромом Дауна

2. «Cонячні діти»

 

ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ

1. «Чи можуть працівники ПМПК в межах міста (району) навчального закладу провести навчальний семінар про особливості дитини з синдромом Дауна для педагогічних працівників, у яких в групі, класі є така дитина?»

2. «Чи мають право батьки відмовитися від обстеження дитини на засіданні ПМПК?»

3.. «Чи є обов'язковим висновок ПМПК при влаштуванні дитини з синдромом Дауна у садочок, у тому числі в інклюзивну групу?»

4. Батьки вирішили віддати дитину з синдромом Дауна у звичайну школу в інклюзивний клас

5. «З урахуванням рівня загального і розумового розвитку дитини з СД існує потреба перебування такої дитини в умовах ДНЗ до 8 років. Як це нормативно врегульовано?»