Організація роботи гуртків у пришкільних таборах

ggjjfgdffgghhj-5Важливого значення  в таборах літнього оздоровлення та відпочинку дітей набуває організація та зміст цікавого і змістовного дозвілля.

Потужний потенціал у питанні забезпечення змістовного відпочинку та зайнятості дітей протягом літа мають позашкільні навчальні заклади, робота яких не завершується із закінченням навчального року. Саме в літній період позашкільні навчальні заклади мають можливість залучити до занять у гуртках та участі у масових заходах  не тільки вихованців закладу, а й дітей, які ще не визначились зі сферою своїх творчих інтересів.   

У таборах з денним перебуванням на базі навчальних закладів необхідно створити оптимальні умови для творчої діяльності дитини в гуртках клубах, студіях за інтересами. Оздоровлення та відпочинок буде особливо значущим для дитини, якщо заняття в гуртках нададуть можливість виявити свою індивідуальність, задовольнити  потребу у творчості,  розширити  зону емоційного комфорту, збільшити спектр спілкування та міжособистісних стосунків, досягти  позитивного творчого результату, а можливо, і визначитись з майбутньою професією.

Домінуючими мотивами організації та змісту гурткової роботи в пришкільних таборах є створення сприятливого соціально-виховного середовища для гармонійного розвитку дитини засобами позашкільної освіти, спрямування її яскравих  емоцій у русло прагнення до творчої активності та самовдосконалення.