Друк

Спеціальна освіта

Мережа інтернатних навчальних закладів

Мережа районних (міських) дитячих будинків

Загальноосвітні навчальні заклади з інклюзивними класами та групами

Нормативно-правова база з освіти дітей з особливими освітніми потребами

Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку 

У системі освіти Київської області функціонує 12 загальноосвітніх закладів інтернатного типу обласної комунальної власності.

Для навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами функціонує 8 таких закладів, з них 6 спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, 1 навчально-реабілітаційний центр та 1 санаторна школа-інтернат для навчання дітей.

Крім того, діють 2 спортивні заклади: Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури та спорту  та Броварське вище училище фізичної культури.

Працюють Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів та Фастівський ліцей-інтернат природничого, фізико-математичного профілю.

Для навчання і виховання дітей, які перебувають у складних житєвих обставинах, в тому числі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, шкільного віку функціонує 8 дитячих будинків районної (міської) комунальної власності: Броварський районний дитячий будинок «Надія», Вишгородський районний дитячий будинок «Любисток», Поліський районний дитячий будинок «Пролісок», Рокитнянський районний дитячий будинок «Чебурашка», Сквирський районний дитячий будинок «Надія», Ставищенський районний дитячий будинок «Світанок»; Центр захисту дітей м. Славутича, Дитячий будинок м Фастова.

У Київській області триває активний процес реінтеграції дітей у сім’ї та організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах за місцем проживання. У 2015/2016 н. р повернуто у сім’ї 53дитини.

Реінтеграція дітей із спеціальних навчальних закладів є можливою завдяки впровадженню інклюзивного навчання в закладах освіти, що створює всі умови для надання комплексу корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами за місцем проживання, де кожна дитина може відчувати себе комфортно і захищено в загальноосвітньому навчальному закладі.