Друк

Реалізація міжнародних проектів, програм у закладах освіти Київської області у 2013-2014 навчальному році

У закладах освіти Київської області у 2013-2014 н. р. успішно реалізуються  міжнародні освітні програми і проекти за такими напрямами:

  • Співпраця з міжнародними видавництвами “MacMillan”, “Express Publishing”, “MM Publications”, “National Geographic Learning”, “Cambridge University Press”, “Oxford University Press”, “Pearson-Dinternal”, “Hachette Book Group”, “Cornelsen”, “Hueber”;
  • Міжнародний проект Сambridge English Language Assessment;
  • Проекти Корпусу Миру США в Україні: «Викладання англійської мови як іноземної», Розвиток молоді;
  • Українсько-польський проект «Шкільна академія підприємництва»;
  • Українсько-польський проект  «Уроки з підприємницьким тлом»;
  • Україно-швейцарський проект «Розвиток громадянських компетентностей в Україні»;
  • Україно-шведський проект «Освіта для сталого розвитку в дії»;
  • Проект Британської Ради в Україні: "Програма післядиплом­ної підготов­ки вчителів англійської мови";
  • Проекти Представництва Росспівробітництва вУкраїні;
  • Культурно-освітній проект «Видатні українці в Росії. Видатні росіяни в Україні»;
  • Викладання іноземних мов носіями у закладах освіти області.

 –      Співпраця з міжнародними видавництвами “MacMillan”, “ExpressPublishing”, “MM Publications”, “National Geographic Learning”, “CambridgeUniversity Press”, “Oxford University Press”, “Pearson-Dinternal”,  “HachetteBook Group”, “Cornelsen”, “Hueber”.

27 серпня 2013 року за участю тренера британського видавництва «MMPublications» Наталі Хаммертон проведено семінар-практикум для вчителів англійської мови початкових класів «Особливості викладання англійської мови у початковій школі». У заході взяли участь 93 вчителі англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів області.

18 лютого 2014 року за участю тренера британського видавництва «MacMillan» Терези Догуеллі проведено виїзний семінар-практикум для вчителів англійської мови«Інтеграція мовленнєвих умінь учнів на занятті англійської мови». У заході взяли участь 104 вчителі англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів області.

3 квітня 2014 року за участю тренера британського видавництва «Macmillan» Лани Сушко проходив семінар-практикум для вчителів англійської мови початкових класів«Особливості організації навчальних занять з англійської мови у початковій школі». Учасниками стали 127 вчителів англійської мови навчальних закладів області.

10 квітня 2014 року на базі Міжнародного освітньо-методичного центру «Pearson-Dinternal» було проведено виїзний семінар-практикум для голів районних (міських) методичних об’єднань учителів англійської мови «Запровадження новітніх комунікативних технологій у сфері англомовної освіти».  У заході взяли участь 15 голів районних (міських) методичних об’єднань учителів англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів області.

04 червня 2014 року на базі ресурсного центру вчителя іноземної мови Національної парламентської бібліотеки України (м.Київ) та за підтримки Міжнародного освітньо-методичного центру «Pearson-Dinternal» проведено виїзний методичний майстер-клас-тренінг для голів районних (міських) методичних об’єднань учителів англійської мови та вчителів англійської мови спеціалізованих шкіл «Посткомунікативний підхід до вивчення англійської мови у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах». Учасники тренінгу взяли участь у 4-х творчих майстернях, де відвідали демо-уроки з навчання граматики, лексики, письма та застосування ІКТ на уроках англійської мови. У майстер-класі взяли участь 55 учителів англійської мови спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів області.

Старші методисти міжнародних видавництв MacMillan” та Express PublishingЦегей Оксана та Хорош Олена провели 34 навчальні заняття з методики викладання англійської мови у школі І ступеня для слухачів курсів підвищення кваліфікації у 2013/2014 н.р.

Офіційний методист видавництва Hueber” Михайлова Ірина провела майстер-клас з особливостей реалізації соціокультурного компоненту у процесі вивчення німецької мови на фахових курсах підвищення кваліфікації вчителів німецької мови у листопаді 2013 року.

У лютому-березні 2014 року для слухачів курсів підвищення кваліфікації методисти британських видавництв MM Publications та National Geographic LearningПавленко Ольга та Наконечна Юлія провели  12 тренінгів із застосування інтерактивних методів навчання у процесі вивчення англійської мови.

Консультант екзаменаційного департаменту Кембриджського університетуСіжук Дарина проводила 4 заняття зі слухачами проблемно-тематичних курсів щодо використання автентичних матеріалів у процесі підготовки учнів до складання міжнародних іспитів з англійської мови у січні-лютому 2014 року.

12 червня 2014 року старший методист видавництва «Cambridge University Press» Залюбовська Любов провела вебінар для слухачів курсів підвищення кваліфікації з проблем поєднання вивчення автентичного лексичного матеріалу з письмом, говорінням, аудіюванням та читанням.

Методист видавництва Oxford University Press Богаєвська Ірина цього навчального року провела 24 практичні заняття зі слухачами курсів підвищення кваліфікації щодо інтеграції умінь на занятті англійської мови  та навчання граматики за комунікативною методикою.

Методисти міжнародного освітньо-методичного центру «Pearson-Dinternal»Глушкова Альона, Міходуй Олена та носій мови, британський тренер-лінгвіст Роберт Хартіган провели 16 навчальних занять та 12 майстер-класів на курсах підвищення кваліфікації з методики використання дидактичних ігор у процесі викладання англійської мови та організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови.

16 квітня 2014 року та 11 червня 2014 року методист-екзаменатор центру PearsonTest of English Роберт Хартіган (Велика Британія) провів міжнародний іспит PTE General (рівень В2) на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9.

 У квітні 2014 року під час проведення семінару для вчителів французької мови методист французького видавництва Hachette Book Group Ольга Решотько провела майстер-клас з особливостей викладання французької мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах.

        – Міжнародний проект Сambridge English Language AssessmentУ зв’язку із запровадженням нових державних стандартів у сфері англомовної освіти в Україні,12 квітня 2014 року 50 учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів області взяли участь у спільному пілотному проекті Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України та департаменту оцінювання Сambridge English Language Assessment. Тест складався із трьох частин, де перевірялися навички читання, аудіювання та письма. Рівень тесту відповідав рівню B1 (для загальноосвітніх шкіл) та рівню В2 (для спеціалізованих шкіл) за Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. Результати тестування допоможуть учням визначити рівень володіння англійською мовою відповідно до Загальноєвропейської шкали оцінювання та виявити мовні вміння, які їм необхідно покращити. Тест Сambridge English Language Assessment допоможе вчителям з’ясувати сфери мовленнєвої діяльності, в яких їхні учні потребують додаткової уваги. Остаточні результати тесту (Statement of Result) будуть подані в об’єднаних бланках з відсотковим показником успішності кожного учня. З огляду на те, що письмові роботи перевірятимуться британськими експертами-екзаменаторами Cambridge English Language Assessment, учні отримають інформацію з коментарями про те, як вони впорались з текстом. Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 14.02.2014  № 1/9-115 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році» випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали  міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту у поточному навчальному році Cambridge English  Language  Assessment (FCI) рівня B1 для загальноосвітніх навчальних закладів, рівня B2 для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів – 12 балів. Учасниками проекту виявили бажання стати  учні20-ти загальноосвітніх навчальних закладів із 13 районів та міст Київської області (Білоцерківського, Бородянського, Броварського, Вишгородського, Згурівського, Іванківського, Сквирського, Фастівського районів, міст Білої Церкви, Борисполя, Броварів, Обухова, Фастова).

 

Найкращі результати у процентному співвідношенні мають учні навчально-виховного комплексу "Гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня міста Обухова імені Володимира Мельника", Білоцерківського економіко-правового ліцею Білоцерківської міської ради, Білоцерківського колегіуму Білоцерківської міської ради, Фастівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Фастівської міської ради.

  • Проекти Корпусу Миру США в Україні: «Викладання англійської мови як іноземної», «Розвиток молоді»У 2013-2014 навчальному році Волонтер Корпусу Миру працював у навчально-виховному комплексі "Ковалівська гімназія" Васильківського району (директор – Бондаренко Людмила Анатоліївна). Метью Гілл проводив навчальні заняття з розвитку критичного мислення школярів та запровадження комунікативної методики викладання англійської мови для слухачів курсів підвищення кваліфікації, які проходили у січні-лютому 2014 року. Учасниками занять стали 46 вчителів англійської мови.

Навчально-адаптаційна програма для 18 волонтерів здійснювалася з березня по червень 2013 року на базі закладів освіти Фастівського району, м. Фастова та м. Обухова.

18-21 червня 2014 року Корпус Миру за підтримки посольства США проводитиме тренінг з питань спільного викладання англійської мови українськими вчителями та добровольцями Корпусу Миру. Тренінг буде присвячено основним методичним засадам щодо застосування сучасних комунікативних технологій у процесі навчання англійської мови учнів та технологіям виправлення помилок в усному та писемному мовленні. Учасник тренінгу: Очеретяна А.В., завідувач НМК іноземних мов КОІПОПК.

  • Українсько-польський проект "Шкільна академія підприємництва" розпочався у місті Сулейовек (Республіка Польща). Проведено навчання керівників шкільних клубів підприємництва 10 пілотних навчальних закладів області (Бориспільський НВК «Гімназія «Перспектива», Броварська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 5, Броварське навчально-виховне об’єднання, Іванківський районний ліцей, Іванівська ЗОШ І-ІІІ ст. Ставищенського району, Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. м. Фастова №3, Лемешівська ЗОШ І-ІІІ ст. Яготинського району, Рокитянський районний ліцей, Славутицький ліцей, Шкарівська ЗОШ І-ІІІ ст. Білоцерківського району).

12 вересня 2013 року в інституті проведено круглий стіл на тему «Особливості реалізації міжнародного освітнього проекту «Шкільна академія підприємництва», на який було запрошено керівників загальноосвітніх навчальних закладів, учасників проекту. Учасники круглого столу обговорили актуальні питання діяльності шкільних клубів підприємництва у 2013/2014 навчальному році, навчального та методичного забезпечення, інтернет-платформи проекту, конкурсу на кращий клуб підприємництва.

У м. Варшаві 8-11 грудня 2013 року відбулася міжнародна науково-практична конференція за результатами реалізації освітнього проекту «Шкільна академія підприємництва». Учасниками конференції стали 95 осіб. Це учасники проекту з 23 областей України: працівники інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителі та учні. Також на конференції були присутні організатори проекту та гості: керівники Центру розвитку освіти (Польща), керівники департаментів Міністерства освіти та Міністерства міжнародних справ Республіки Польщі, перший секретар Посольства України в Польщі.

У роботі заходу взяла участь делегація Київської області у складі координаторів проекту: Довганя А.І., старшого викладача кафедри педагогічної майстерності КОІПОПК, Мазуркевич І.В., завідувача центром профорієнтаційної роботи КОІПОПК та Правдивої О.А., психолога Іванківського районного ліцею; і переможців конкурсу на кращий шкільний клуб підприємництва: Костини Юлії Іванівни, вчителя економіки та Хорунжої Ольги Вікторівни, практичного психолога Рокитнянського районного ліцею, Дарини Бендус та Софії Хорунжої, членів шкільного клубу підприємництва «Меркурій».

Учням-членам клубу підприємництва Рокитнянського районного ліцею (директор – Прозор Людмила Анатоліївна) було вручено дипломи переможця конкурсу та цінний подарунок – мультимедійний комплекс. Учасники конференції взяли участь у дискусіях, обговоренні доповідей та прийнятті резолюції.

–   Українсько-польський проект «Уроки з підприємницьким тлом».

Проект є продовженням дворічного українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва». Він буде реалізований до кінця 2014 року за підтримки міністерства закордонних справ Польщі в рамках «Польської допомоги». Проект, з українського боку координує Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, а з польського – Осередок розвитку освіти (Варшава). Він демонструє можливість формувати підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи основ підприємницьких знань, а й у рамках інших шкільних предметів: української та світової літератури, рідної та іноземної мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії та ін.

За результатами роботи учасників цього проекту наприкінці 2014 року побачить світ збірка методичних рекомендацій про організацію інтегрованих уроків «із підприємницьким тлом», яка міститиме також взірцеві конспекти таких уроків.

– Україно-швейцарський проект "Розвиток громадянських компетентностей в Україні". Проект здійснюється Цюріхським педагогічним університетом, Інститутом міжнародних освітніх проектів (IPE) та закладами освіти України на основі Угоди між Урядом України і Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво.

17-22 листопада 2013 року делегація освітян України відвідала Швейцарію у рамках проекту. Під час робочої зустрічі у м. Цюріху розроблена програма семінарів та зміст тренінгів для директорів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів і державних службовців, які проходитимуть в Україні у 2014 році.

Групою українських експертів розроблені програми семінарів-тренінгів з підготовки тренерів для директорів шкіл та вчителів в рамках освітнього проекту "Розвиток громадянських компетентностей в Україні". Навчання за цими програмами здійснюється протягом 9 днів (3 семінари по  3 дні). Навчальним планом передбачено на аудиторну роботу 72 години (8 годин в день), з них: 7 годин – на лекції, 25 годин – на семінари, дискусії, тестування, 40 годин – на практичну роботу в групах, захист моделей.

Розроблені програми складаються з трьох змістових блоків:

  • освіта з питань демократичного громадянства і демократичне врядування;
  • демократичне врядування в школі;
  • основи навчання тренерів/вчителів та викладання курсу ОДГ/ОПЛ.

У червні-серпні 2014 року розробляється платформа для дистанційного навчання DOCCU. UA. Учасники семінарів-тренінгів, які відбудуться в режимі on-line у вересні 2014 року, проходитимуть вхідне та вихідне тестування, яке дасть змогу визначити рівень опанування знань та вмінь з питань освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, методики викладання курсу ОДГ/ОПЛ.  

  – Проект «Освіта для сталого розвитку в дії» благодійних організацій «Вчителі за демократію та партнерство» (Україна) і «Глобальний план дій» (Швеція) за підтримки фонду шведського уряду SIDA – навчання освітян методиці проведення уроків та позакласних занять за тематикою сталого розвитку, консультативно-методичний супровід педагогів, видання підручників, посібників для вчителів. До реалізації проекту залучено
62 загальноосвітні навчальні заклади із 24 районів і міст Київщини. Активно включилися у реалізацію проекту педагогічні колективи Хотівського навчально-виховному комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія», Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки і права №2 Ірпінської міської ради, Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради, Яготинського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» Яготинської районної ради.

У 2013-2014 навчальному році  у рамках ІІ етапу міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» у Київській області  проведено заходи:

 – «Мета, завдання та особливості освіти для стійкого розвитку як  інноваційного напряму в сучасній освіті України»;

–  «Зміст та методика викладання курсу «Уроки для сталого розвитку» (для слухачів курсів підвищення кваліфікації зі спеціальності «Історія та правознавство»).

  • Організовано  і проведено регіональний вернісаж малюнків учнів і вчителів – коміксів із проблем сталого розвитку. Виставка експонувалася у  Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №18 – 19 – 20 лютого, Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 – 21 лютого.
  • Формується банк даних учителів початкових класів, які будуть викладати курс«Школа друзів планети. Уроки для сталого розвитку» у початковій школі (1-2 клас)».
  • Проведено семінари-тренінги для вчителів початкової школи «Зміст та методика викладання предмету «Школа друзів планети. Уроки для сталого розвитку» у початковій школі (1-2 клас)»:  

– 20.05.2014 на базі Вишгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 (36 осіб);

– 2-3.06. 2014 на базі КОІПОПК (49 осіб).

  • Загальноосвітні навчальні заклади Київщини взяли участь у  Всеукраїнському конкурсі–огляді на звання «Школи сталого розвитку». За рішенням журі конкурсу-огляду звання «Школа сприяння сталому розвитку» надано Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 18 Білоцерківської міської ради, Ірпінській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права № 2 Ірпінської міської ради, Переяслав-Хмельницькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 1 Переяслав-Хмельницької міської ради, Хотівському навчально-виховному  комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Києво-Святошинської районної державної адміністрації.

Інформацію про реалізацію проекту у Київській області, проведення семінарів-тренінгів, навчальних занять, науково-практичної конференції, виставки коміксів розміщено на сайтах:

  • КОІПОПК
  • Білоцерківської ЗОШ І-ІІІ ст №18 http://bc-school18.at.ua/
  • Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст №2   http://irpin-school2.edukit.kiev.ua
  • Вишгородського районного методичного кабінету rmk-vyshgorod.org.ua
  • Проект Британської Ради в Україні: "Програма післядиплом­ної підготов­ки вчителів англійської мови" – підготовка вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до викладання англійської мови за комунікативною методикою. Під час проходження курсів підвищення кваліфікації у 2013-2014 навчальному році пройшли навчання за цією програмою 298 учителів англійської мови Київської області. Навчання здійснювалося за такими модулями: «Планування сучасного уроку англійської мови», «Мовні аспекти навчання», «Інтеграція умінь на уроці англійської мови», «Організаційно-педагогічна діяльність вчителя на уроці», «Рефлексивна діяльність вчителя англійської мови».
  • Проекти Представництва Росспівробітництва в Україні.     Протягом 2013-2014 навчального року підтримувалися тісні зв’язки з Російським центром науки і культури Представництва Росспівробітництва в Києві. Школярі Київщини  брали активну участь в різноманітних заходах, які проводилися на базі РЦНК:

1) II фінальному турі конкурсу читців «Живая классика»;

2) традиційному осінньому  Пушкінському фестивалі;

3) Тютчевських читаннях;

4) конкурсі «Скажи: которая Татьяна?»

5) вечорі, присвяченому 200-річчю від дня народження Т.Г. Шевченка;

6) акції «Тотальний диктант-2014»;

7) програмі, присвяченій Дню пам’яті О.С. Пушкіна;

8) конкурсі, присвяченому ювілею А. Ахматової;

9) балі літературних героїв.

Учителі російської мови і літератури Київщини взяли участь в акції, яка передбачає безкоштовну передачу книг серії «Библиотека русской классики для школьников». Презентація серії відбулася 22 листопада 2013 року в Парламентській бібліотеці.

З 2 по 8 грудня 2013 року за сприяння РЦНК вчителі російської мови і світової літератури Тригуб  Ірина  Анатоліївна (Щасливський НВК Бориспільського району) та Васильєва Людмила Анатоліївна (Іванківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2) були учасниками програми «Срібна доба», організаторами якої виступили уряд і комітет із зовнішніх зв’язків міста Санкт-Петербурга.

У листопаді 2013 року лауреат III етапу конкурсу «Учитель року-2013» у номінації «Російська мова», вчитель російської мови і світової літератури Іванківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Лозенко Юлія В’ячеславівна була слухачем курсів підвищення кваліфікації, які проводилися на базі  Санкт-Петербурзької Академії постдипломної педагогічної освіти.

Представництво Росспівробітництва в Києві надало допомогу в організації та проведенні IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури, яка відбулася в Білій Церкві (призи, канцелярські товари тощо).

Планується екскурсійна поїздка до Російської Федерації школярів Київщини, лауреатів IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури.

       – Культурно-освітній проект «Видатні українці в Росії. Видатні росіяни в Україні» Академії соціального управління (Московська область, Російська Федерація) та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. У 2014 році підготовлено низку нарисів, які стануть частиною альманаху «Видатні українці в Росії. Видатні росіяни в Україні». Академія соціального управління видала посібник «Завещание Т.Г.Шевченко».

21 листопада 2013 року Очеретяна А.В., завідувач НМК іноземних мов взяла участь у І Міжнародній інтернет-конференції «Міжнародна та проектна діяльність у навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти», де виступала із доповіддю «Реалізація міжнародних проектів і програм у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області».

Протягом 2013/2014 н. р. у Білоцерківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим ви­вче­н­ням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області викладання польської мови здійснювала Галина Порембська, громадянка Республіки Польщі, болгарської мови – Маріанна Петрішка, громадянка Республіки Болгарії; у Броварській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №5 Броварської міської ради польську мову викладає пані Ельжбета Фейнер, громадянка Республіки Польщі; у Ірпінській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) Ірпінської міської ради перську мову (фарсі) викладає Амір Аль Омен, громадянин Ірану.

У травні 2014 року директор Іванківського районного ліцею, вчитель німецької мови Федірко Надія Василівна пройшла стажування за програмою «Розвиток інноваційних підходів в освіті» проекту міжнародної технічної допомоги «Навчальні програми професійного зростання» агентства США з міжнародного розвитку, яке проходило у містах Кельн та Ахен, Німеччина, де мала змогу ознайомитися із роботою міністерства освіти і науки й освітніх організацій та установ. Федірко Н.В. також отримала стипендію Гете-Інституту для вчителів німецької мови. Протягом серпня 2014 року візьме участь у семінарі по підвищенню кваліфікації у місті Геттінгем.

30 травня 2014 року на урочистій лінійці з нагоди свята Останнього дзвоника в Біло­цер­ківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим ви­вче­н­ням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області була делегація громадян Республіки Бол­гарії у складі: Красіміра Мінчева, Надзвичайного та Пов­новажного Посла Республіки Бол­гарії в Україні, Петара Танєва, радника Посла Рес­публіки Болгарія в Україні, Марієтти Гір­гінової, доктора філологічний наук, доцента ка­фе­дри слов’янської філології, лектора бол­гарської мови та літератури інституту філо­логії Ки­ївського національного універ­ситету ім. Т. Г. Шевченка.

Протягом 5-9 червня 2014 року учениці 10-А класу Білоцерківської спеціалізованої шко­ли І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим ви­вче­н­ням слов’янських мов Білоцерківської міської ра­­ди Київської області Багінська Аліна та Крижанівська Аліна у складі делегації міста Бі­лої Церкви взяли участь у святкуванні Дня визволення в місті Островці Свенток­шиському (По­льща).

У 2013-2014 навчальному році 217 закладів із 29 районів і міст області беруть участь у міжнародних освітніх проектах і програмах. (Для порівняння: у 2009-2010 навчальному році до міжнародної діяльності було залучено 91 заклад із 24міст і районів, у 2010-2011 навчальному році – 117 закладів із 26 районів і міст, у 2011-2012 навчальному році – 167 закладів із 28 районів і міст, у 2012-2013 навчальному році 194 заклади із 27 районів і міст).

У грудні 2014 року заплановано проведення фахових курсів підвищення кваліфікації з проблеми «Організаційно-педагогічні  засади міжнародної діяльності  в закладах освіти». Програму курсів  розроблено для навчаннядиректорів загальноосвітніх навчальних закладів, заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з навчально-виховної, науково-методичної, виховної  роботи. На курсах розглядатимуться питання, що найчастіше виникають в освітян у процесі підготовки до організації міжнародної освітньої діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, метою якої є встановлення і розвиток міжнародних зв’язків з навчальними закладами, державними і громадськими організаціями для входження у світовий освітній простір, запровадження інноваційних технологій, залучення учнів та педагогів до діяльності в рамках міжнародних освітніх проектів і програм. Програма курсівпередбачає ознайомлення з етапами та процедурою організації міжнародних проектів, розроблення проектної документаціївивчення передового досвіду закладів освіти Київщини щодо здійснення міжнародного співробітництва. До проведення занять на курсах будуть залучатися працівники культурних центрів при посольствах, міжнародних асоціацій, фондів, фундацій, громадських організацій, акредитованих в Україні.