Друк

Інформативна допомога ОПМПК для батьків

   Якщо у Вас виникли труднощі у вихованні Вашої дитини - звертайтеся до психолого-медико-педагогічної консультації!
  Ви помітили, що Ваша дитина відстає в розвитку, не встигає за програмою загальноосвітньої школи, має певні труднощі у поведінці, конфліктні ситуації з вихователями, вчителями? Не втрачайте надію, звертайтеся до психолого-медико-педагогічної консультації (надалі ПМПК) - яка допоможе Вам у вирішенні цих складних питань. Головне Ваше завдання якомога раніше звернутися до нас.   

  Функціонує Київська обласна психолого-медико-педагогічна консультація як постійно діюча установа за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик,6, каб.608  тел. 278-23-13  

 Кваліфіковані, досвідчені фахівці обласної ПМПК: дефектологи (олігофренопедагоги) Лятицька Наталія Леонідівна, Гамова Людмила Миколаївна, Додільна Олена Вікторівна, логопед Стоцька Софія Володимирівна, психолог Плавська Валентина Петрівна нададуть Вам консультативну допомогу з питань навчання, виховання, лікування Вашої дитини. 
  З метою раннього виявлення та своєчасної допомоги дітям з особливими освітніми потребами у Київській області із 37 районів та міст обласного підпорядкування створені і діють 36 районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій. Більш детальну інформацію про роботу регіональних психолого-медико-педагогічних консультацій Ви можете отримати у розділі „Функціонуючі регіональні психолого-медико-педагогічні консультації”. 
 У взаємодії з районними дитячими поліклініками, районними (міськими) лікарсько-консультаційними комісіями, районними (міськими) службами соціального захисту, такі ПМПК створенні для своєчасного виявлення дітей з вадами розвитку, починаючи від народження, облікування їх кількість за освітніми потребами з урахуванням видів порушень, консультування батьків щодо вторинних ускладнень психічного розвитку дитини з певним видом порушень. 
  З кожним роком збільшується кількість дітей соціально незахищених категорій. У сім'ях, де батьки не приділяють належної уваги дітям, малолітні відстають у своєму фізичному і розумовому розвитку від своїх однолітків. Такі діти потребують якомога ранньої корекції психофізичного розвитку. Якщо Ви знаєте таку сім'ю, в якій перебувають діти і потребують допомоги, не зволікайте – порадьте батькам дитини звернутися до нас, ми раді будемо допомогти. Адже такі діти втрачають інтерес до навчання в загальноосвітніх школах, порушується їх поведінка, створюється соціальна напруга між учасниками навчально-виховного процесу.

МЕТОДИКА МОНТЕСОРІ

1. Методика Монтесорі

2. Період від 1,5 до 3 років за методикою Монтесорі

ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА

1.Загальні рекомендації батькам гіперактивної дитини

2.Гіперактивний школяр

3. Що потрібно робити, аби маля позбулося "надлишків" активності?

4. Гіперактивна дитина дошкільного віку

5. Гіперактивний малюк

6. Що робити з гіперактивною дитиною?

7. Причини гіперактивності дітей.

8. Хто такі гіперактивні діти?

9. Догляд за гіперактивною дитиною.

10. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей

11. Гіперактивна дитина. Як подолати труднощі?

ЛОГОПЕДИЧНА ДОПОМОГА

1. Дитина із порушенням мовленого розвитку

2. Розвиток рухів зап’ястя та пальців рук

3. Логопедичні домашні завдання для дітей дошкільної групи 5-6 років

4. Виявлення дисграфічних помилок

5. Роль казкотерапії в розвитку мовлення 

6. Якщо дитина заїкається. Що таке заїкання?

7. Практичні поради логопеда батькам

8. Коли потрібен логопед

9. Особливості розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗПР 

10. Діти порушення слуху

11. Основні ознаки розвитку імпресивного мовлення 

ВСЕ ПРО АУТИЗМ

1. Характеристика різних ступенів інтелектуального розвитку (Аутизм)

2. Найтиповіші симптоми розладу спектру аутизму

3. Практичні рекомендації для допомоги батькам, які мають дітей з аутичним спектром порушень

ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

1.Корекційна спрямованість індивідуального навчання

2. Обстеження вчителем учнів, які навчаються індивідуально

3. ПЕРЕЛІК ЗАХВОРЮВАНЬ, з приводу яких діти потребують індивідуального навчання вдома

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

1. Що таке інклюзивне навчання?

2. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах

3. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах (2)

4. Основні поняття пов’язані з інклюзивною освітою

5. Розбудова системи інклюзивного навчання 

6. Батьки вирішили віддати дитину з синдромом Дауна у звичайну школу в інклюзивний клас

7. Співпраця з родинами, діти яких потребують інклюзивного навчання і виховання

8. Інтегроване та інклюзивне навчання в Італії

ДОКУМЕНТАЦІЯ

1. «Чи мають право батьки відмовитися від обстеження дитини на засіданні ПМПК?»

2. «Чи є обов'язковим висновок ПМПК при влаштуванні дитини з синдромом Дауна у садочок, у тому числі в інклюзивну групу?»

3. «З урахуванням рівня загального і розумового розвитку дитини з СД існує потреба перебування такої дитини в умовах ДНЗ до 8 років. Як це нормативно врегульовано?»

4. Вимоги до психолого-педагогічної характеристики учня

5. До відома батьків. Відповідно до п. 4.2 Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації

6. Рішення обласної психолого-медико-педагогічної консультації можна оскаржити в Центральній ПМПК Міністерства освіти і науки України

7. Картка стану здоров’я  та  розвитку дитини

ВСЕ ПРО РОЗУМОВУ ВІДСТАЛІСТЬ

1. Деякі аспекти навчання дітей молодшої школи з вадами розумового розвитку

2. Розумова відсталість

3. Характеристика різних ступенів інтелектуального розвитку

4. Модернізація  освіти дітей із порушенням у розвитку: вимоги часу

ПОРУШЕННЯ ЗОРУ

1. Діти з порушеннями зору

ПОРУШЕННЯ СЛУХУ

1. Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху

2. Рекомендації для батьків, які мають дітей з порушеннями слуху

3. Поради користувачам слухових апаратів

4. Поради з догляду за слуховим апаратом і вушним вкладишем

ДОПОМОГА ПСИХОЛОГА

1. Мова, як дієвий інструмент формування людської особистості

2. Шкільні конфлікти: позиція батьків

3. Вплив телебачення на емоції та поведінку дитини

4. Як підготувати дитину до навчання читання і письма

5. Особливості агресивних проявів поведінки у підлітковому віці

6. Першокласник (Готовність шестирічок до навчання у школі)

7. Тест для батьків майбутніх першокласників

8. Когнітивні процеси першокласника

ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ

1. Діти з ДЦП

2. Навчання і виховання дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем

ВСЕ ПРО СИНДРОМ ДАУНА

Фізичні особливості дитини з синдромом Дауна

«Cонячні діти»


Протягом року  проводяться індивідуально-корекційні заняття:

  понеділок
  - психолог – Плавська В.П. 

  вівторок
   - олігофренопедагог – Гамова Л.М.   

четверг  
  - психолог - Лятицька Н.Л.
  
п'ятниця  
  - логопед - Стоцька С.В.