Друк

Запорука успіху – невимушена атмосфера

з7  8 травня у КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» відбулося засідання педагогічної ради у форматі «The World Cafe» на тему «Життєтворчий потенціал освітньо-реабілітаційного процесу в умовах спеціалізованої школи». Метою педради було моделювання освітнього процесу в умовах спеціалізованої школи-інтернату.

  У засіданні також взяли участь Єрмаков І.Г., завідувач сектором науково-методичного забезпечення змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами ДНУ «Інститут модернізації і змісту освіти», кандидат історичних наук, консультант дослідно-експериментальної роботи закладу, та Маковкіна Н. О., завідувач відділу практичної психології і соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».з2

  Розпочався захід із підбиття підсумків виконання рішень попередньої педради, зокрема йшлося про результати впровадження індивідуальних корекційних занять для дітей, які стоять на обліку в Центрі реабілітації.з5

   Продовжив засідання науковий керівник закладу Єрмаков І. Г., котрий під час свого виступу зупинився на життєтворчому потенціалі реабілітаційної педагогіки та подарував закладу практико зорієнтований посібник «Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів», яку освітяни зможуть використати у роботі з дітьми.

   Після ознайомлення з правилами проведення дискусії за методикою «Світове кафе» та жеребкування вчителі й вихователі зайняли  місця поряд зі своїми фасилітаторами. Педагоги сприйняли зміну формату позитивно, адже діалог відбувся більш конструктивно і в невимушеній атмосфері. Пересідаючи від одного столика до другого, присутні розробляли технології, умови, механізми, засоби й основні інструменти реалізації комплексної реабілітації та якісної освіти. На великих паперових скатертинах різнокольоровими маркерами педагоги фіксували результати висловлених ідей у вигляді тез, малюнків, схем і таблиць. Насамкінець відбулася презентація від кожного столика з подальшим обговоренням.

   На завершення педагоги одноголосно ухвалили рішення педради.