Друк

Відкриваємо світ науки разом

  прр3 Метод проектів набув широкого використання в освітньому процесі. Педагоги та учні КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» йдуть шляхом дослідження навколишнього життя разом: від проекту до проекту, а потім до захисту наукової роботи. Тому весняний день 6 травня був найбільш хвилюючим і бентежним для них. Школярі захищали свої творчі проекти, над якими вони працювали майже весь навчальний рік, а керівники підтримували їх по-своєму: хтось допомагав перегортати слайди, хтось тримав кулаки на щастя, а хтось із трепетом у душі спостерігав і вслухався у виступи своїх учнів.

   Проаналізувавши учнівські роботи, члени журі відзначили цікаві підходи до їх виконання. Проекти вирізнялися точністю, лаконічністю викладення матеріалу, творчо застосованими знаннями з питань, що розглядалися. А їх цього дня було багато.прр5

   Присутніх зацікавили колекція одягу, яку презентували учні 10 класу під час захисту проекту «Sесondavita», та незвичайні досліди й спостереження учнів 3 класу, які вони оформили в лепбуках «Звідки у хлібові дірочки» (І місце).прр2

   Інформаційно-пошукові проекти «Епоха англійської мови, або Вікно у світ без меж» (7 клас) та «Книга чи комп’ютер: за і проти» (5 клас) особливо привернули увагу юних філологів.прр1

   Проблема краси навколишнього світу і її захист були порушені під час роботи над проектами «Проблема утилізації батарейок» (8 клас), «Кімнатні рослини – наші зелені друзі» (4 клас) та «Фонтани» (9 клас).

   Також були представлені на розгляд журі колективні роботи «Фотоальбом «Випуск-2019» (11 клас), «Найкращі фільми кіноіндустрії» (10 клас) та «Стоп: булінг» (6 клас).

   Цей день запам’ятається усім надовго через яскравість, емоційність та насиченість. Діти вкотре переконалися, що займатися наукою – цікаво, бути обізнаним – модно, а досягати успіху – престижно.