Друк

Споріднені душі Великих майстрів

 1 003  Реформування української освітньої системи вимагає нових підходів до організації і змісту навчальної діяльності. Важливе місце посідає один із перспективних напрямів сучасної шкільної педагогіки – музейна педагогіка, що вирішує проблеми формування особистості, а саме: залучення учнівської молоді до дослідницької діяльності засобами музейної експозиції з використанням інформаційних технологій, розвиток дослідницьких умінь і творчих здібностей, вироблення здатності до самостійних суджень і оцінок, навичок критичного мислення.

   Сьогодні музей є ефективним засобом спілкування, педагогіки партнерства, джерелом культурно-освітнього процесу.

   Відповідно до планів КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» та методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської РДА 12 березня 2019 року на базі Яготинського музею «Флігель Шевченка» проведено обласний майстер - клас для відповідальних за музейну справу з теми «Упровадження музейної  педагогіки як  інноваційної освітньої технології у реалізацію завдань Нової української школи».IMG 0610

   Присутні мали змогу спостерігати за майстерним виступом учнів та вчителів Богданівського та Лозовоярівського НВК в літературно-музичній композиціі «Споріднені душі Великих майстрів» (Тарас Шевченко у долі Катерини Білокур)  та  бенефісі музейного експоната «Портрет Тараса Шевченка». Виступаючі донесли до слухачів, що поезії та картини великого Кобзаря, листи та квіти на полотнах богданівської майстрині – це їхні серцем виплекані діти.  

   Завідувач музею «Флігель Т. Шевченка» Гусак Л.С. провела захоплюючу екскурсію в залах закладу, залишивши незабутні враження. Екскурсію в музеї «Картинна галерея» провела Чорнобай І.І.,  де  відвідувачі милувалися шедеврами мистецтва відомих художників та картинами Катерини Білокур.IMG 0611

   Яготинщина доземно вклоняється великим митцям, які словом, пензлем і душею й донині торкаються наших сердець.

  В ході проведення заходу вироблені методичні рекомендації щодо використання інноваційних технологій у музейній освіті в рамках реалізації Концепції «Нова українська школа».