Друк

Профільна наукова школа з фізики – перший крок до нових відкриттів

DSC 0418 и Близько 80 учнів-членів Київського обласного територіального відділення МАН України з наукового відділення фізики і астрономії 22 жовтня стали учасниками інтерактивного діалогу з науковцями найбільшого закладу вищої освіти України – Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». На базі цього закладу відбулась обласна профільна наукова школа з фізики.

Декан фізико-математичного факультету, професор, доктор технічних наук Ванін В.В. розповів слухачам про університет та побажав юним науковцям успіхів у наукових пошуках та дослідженнях. Старший викладач кафедри загальної фізики та фізики твердого тіла фізико-математичного факультету, кандидат педагогічних наук Матвійчук О.В. наголосив на значенні фізики в сучасному житті людини та наукових дослідженнях.DSC 0426

Наукові дослідження юних пошуковців у системі МАН стануть першою сходинкою до значних наукових відкриттів. Під час профільної наукової школи діти отримали відповіді на питання, як проводити дослідження, куди звертатися за консультацією, як презентувати роботу.

В ході навчально-мотиваційного практикуму юні дослідники відвідали навчально-наукову лабораторію кріогенної техніки. Завідувач лабораторії кафедри загальної фізики та фізики твердого тіла фізико-математичного факультету Козленко О.В. та співробітники лабораторії познайомили учнів із використанням наднизьких температур у різних галузях науки, техніки, а також продемонстрували видовищні досліди з фізики.DSC 0490

Завершальним етапом наукової школи стали екскурсії до Державного політехнічного музею, музею авіаційної й космічної техніки та науково-технічної бібліотеки ім. Г.І.Денисенка.DSC 0526

Після школи учні відчули бажання долучитися до цікавого світу фізики та реалізувати свої здібності в ході науково-дослідницьких робіт.