Друк

Відкриті заняття у реабілітаційному центрі «Шанс»

IMG 20171129 112508524 13Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливими потребами шляхом організації їх навчання у закладах освіти є національним пріоритетом. Позашкільна освіта на сьогодні відіграє важливу роль  для таких дітей у становленні, розвитку, соціалізації та визначенні життєвих пріоритетів. Саме творча діяльність відкриває перед дітьми дуже багато цікавого, нового і, водночас, розвиває загальну та дрібну моторику, просторові і слухові функції, формує графомоторні навички тощо.

Саме тому КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» понад 12 років реалізує довгостроковий цільовий проект «Кроки до успіху», у рамках якого для дітей з особливими потребами організовано діяльність  гуртків «Образотворче мистецтво», «Культура мови та спілкування», «Музикотерапія», «Англійська мова»,  «Пізнай себе», «Юні користувачі ПК».

IMG 20171129 112508524 11

Протягом десяти днів керівники гуртків закладу презентували свої методичні «родзинки», інноваційні технології  у рамках декади відкритих занять "Парк педагогічної майстерності". Серія таких занять проведена і педагогами закладу для вихованців творчих об’єднань, які відвідують діти з особливими потребами.

IMG 20171129 112508524 12

«Останній акорд осені» – саме з такої теми відбулося інтегроване заняття для гуртківців творчих об'єднань, «Музикотерапія» й , «Образотворче мистецтво». Вихованців гуртка «Культура мови та спілкування» подорожували Країною ввічливості та доброти, «Юні користувачі ПК» – моделювали осінній пейзаж за допомогою програми PowerPoint.

IMG 20171129 112508524 10

Завдяки використанню педагогами різних ігор, вправ, тестів, релаксації тощо діти з особливостями психофізичного розвитку відчували себе на заняттях комфортно і впевнено, що в результаті вплинуло на позитивний результат освітньої діяльності.

Навчання в таких гуртках дає можливість дітям з особливими потребами спілкуватися з однолітками, швидше пізнавати навколишній світ, розкривати приховані таланти до різних видів мистецтва, моделювати поведінку та сприяє загальній гармонізації душевного стану дітей.